Thursday, June 11, 2015

SILKEMYKE LEGGER PÅ 1-2-3

                                                                                                          annonse/ad
                                                                                                              

                                                                                                                                        annonse
                                                    SILKEMYKE LEGGER PÅ 1-2-3
Endelig er sommeren her, og det er tid for å vise mer hud og bare bein. Selv tar jeg meg aldri tid til å booke velværetimer på spa, så alt som kan gjøres hjemme er perfekt i en travel hverdag. Jeg liker alt som er enkelt og effektivt, og i den anledning har jeg fått teste Braun Silk Epil 9
- et hårfjerningsprodukt både for legger, kropp og ansikt.
Jeg testet produktet på leggene første gang før jeg skulle på sommerfest, og ble ikke engang rød i huden.
Med Braun Silk Epil 9 får du tre skjønnhetsbehandlinger i ´en. D Epileringshodet fjerner hårvekst ned til 05, cm, mens børsten fjerner døde hudceller og gir ekstra glød. Er man flink til å fjerne døde hudceller, er det lettere å unngå irritert hud og få inngrodde hår.
Settet er vanntett og kan brukes både på våt og tør hud, og du får silkemyke legger gjennom hele sommeren.

stylemag

No comments :